perjantai 28. kesäkuuta 2013

La última semana en Alicante, playita y Hogueras

Viimeviikon keskiviikkona Alexey kutsu meijät sen ravintolaan illalliselle ku se oli kerranki töis. Joskus viikkoo aikasemmin meil oli ollu senkaa vähän jotain riitaa ja no olin sitte menny seuraavana päivänä tonne sen työpaikalle edellispäivän meikit naamassa vähän juttelee mukavia ja no sen pomo katteli mua vähän oudoksuen sillon, ja no kukas muukaan tänäiltanaki oli paikalla ku se pomo taas :)) Hävetti vähän :D Sitte ku naureskeltiin tuol Lauran kaa ihan sikana, ni Alexey kerto jälkeenpäin et meijän nauru oli kuuluu keittiöön asti, haha... Hyvii ollaan Laura!!
Ja no tietty olin muistanu Alexeyn työajat väärin, ni ku tultiin tonne ihmettelin ku sitä ei näy kunnes katoin uudestaa mitä se oli sanonu mulle, ja no tietty sen vuoro ei ollu viel ees alkanukkaan.. Siinä nälissämme sitä odotellessa syötiin sit jotain pikkukaloja ja viivyteltiin tarjoilijaa ja ku Alexey vihdoinki ilmesty töihin ni tilattii viel maailman parasta salaattii mis oli vuohenjuustoo, kuivahedelmii ja hunajaa!! Naureskeltiin Lauran kaa niin paljon ku se oli just ennen jutellu vanhempiensa kaa skypessä ja ne oli sanonu et 'koita nyt säästää sitä rahaa' ja sitte hetkee myöhemmin Laura istuu hienos ravintolassa syömässä kolmen ruuan ateriaa, haha... No sitte tuli laskun aika ja kauhulla odotettiin siin jotain isoo laskuu, ku se näyttiki vaan ihan sika vähää ni luultii et meille oltii tuotu väärä lasku, kunnes selviski et herra oli pyöristäny aika paljon alaspäin loppusummaa.. Haha..
Torstaina lähettii sellaselle ihanalla pikkurannalle Lauran ja Alexeyn kaa ja ku Laura lähti ni jäätii sinne Alexeyn kaa pelleilee. Se yritti opettaa mua heittää leipii mut lopuks totes ettei mulla oo lahjakkuuksia mihinkään.
Alexey aina kertoo mulle sen aikasemmin murtuneista luista ja no en enää tän päivän jälkeen ylläty jos herralta murtuu jotain ku hyppelee alas tollaselt kivireunalta, haha.. Se käski mun ottaa sellasen kuvasarjan ku se hyppää, ja sit oltii kattomas lopputulosta ku se tajus etten ollukkaa ottanu yhtää mitää, ni joutu hyppää pari kertaa viel uudestaan, ennenku mä valokuvaustaidoillani pysyin mukana. Sit Alexey lähti heittää mut pyöräl himaa ja tuli ihan hirveet lihaskivut ton jälkeen ku koko ajan oli pitäny pitää jalkoi sillee auki XD

Bea, Laura, mä ja Eva

Torstaina alko Hogueras, joka on siis sellanen 5 päivää kestävä Alicanten juhla, kaikil on sellasii monumenttei ja sitte yöl on kaikki fiesta kaduilla ja ranta täynnä nuorii ja koko kaupungis ei oo mitään rauhaa. Me mentiin rannalle Evan monumentin telttaan, kuulostaa muuten vähän hassulta ku en oikee osaa suomentaa noit juttuja, mut siel oltii ja tanssittii ja pidettii hauskaa :)
Alexey, mä, Laura ja Alex
Laura, mä ja Eva

Perjantaina jos oikeen muistan ni olin aamul vähän rannalla, en sitte tiiä olinko yksin vai jonku kaa, mut sitte sen jälkee menin iltapäivällä meijän hostperheen teltalle syömään ja siel oli taas koko suku kasassa ja ruoka oli hyvää :) Illalla jatku Hogueras ja mentii eka Lauran kaa mun hostejen teltalle olee niitten kaa vähän aikaa ja sit jatkettii rannalle päin :D Sit kadul törmättii tuttuihi ja ku meil on näitä eri Angel nimisä tuttuja, ni tällä kertaa törmättii Instiangeliin ja no tietty mä sen nähdessäni tokasen suoraan sen naamaan et 'INSTIANGEL!!!!', en tajuu miksen joskus voi vaa olla hiljaa :D
Lola ja mä

Sit mul joskus kolmen jälkee varastettii puhelin ja hävetti vähä soittaa äitille 4:20 suomen aikaan ja sanoo et varastettiin puhelin, 1)koska se oli toinen puhelin puolen vuoden sisäl ja 2) koska kello oli noin paljon, hehe.. No sitte sanoin Lauralle meneväni kotii, ja lähinki sinnepäin kunnes sain hyvän idean poiketa Carpessa ja hyvästellä Jochem, ja en tiiä miten mut ajauduin jonku kääpiöin seuraan joka mua yritti auttaa ettii Jochemii, ei löytyny Carpesta ni lähin Quintaa päin ettimää ja jonku työntekijän kaa sisää ettimää ja no siellä yö vaan parani ku tapasin JOELIN ja sille ilmotin vihasesti vaan olevani pahalla tuulella varastetun puhelimen takia ja sit se kysy jotain et eiks mua nyt vai saa kiinni mistään, ja kerroin sille et kyllä saa, muttei mun kyllä kauheesti tee mieli jutella sen kanssa :)))) Ainii. Ja ei sitä Jochemia loppuen lopuks löytyny mistään. Sit se kääpiökaveri halus viedä mut yhteen toiseen telttaan ja sen tilatessa meille jotain juomista ni lähin äkkii pakoon ihmislauman läpi :D Oon ihan hirvee mut halusin vaan kotiin itkuspäissäni ja suutuksissani.
Bean kaveri, Laura, mä ja Bea

Lauantai aamuna lähin suoraa poliisiasemalle ja odottelinki siel 50min ja ku vihdoinki pääsin sisään ni ne ilmotti etten voi tehä mitää rikosilmotusta alaikäsyyteni takii, ja no ärsytti sitte viel enemmä ku oisin voinu olla rannalla senki aikaa mut sit menin sinne. Myöhemmin Alexey tuli mun seuraks rannalle, uitiin siel ja suunniteltiin miten Alexeysta tulee tunnettu :D Maattiin vaan siel auringos puolunessa molemmat ja oli nii ihana vaa olla.
Alicante oli ihan täynnä tämmösii kulkueita päivisin.

Sit joskus ennen kuutta mun piti lähtee lentokentälle vanhempii vastaan ja bussin oli tarkotus lähtee 17:40 ja 17:38 olin viel rannalla. No onneks mun superkuski Alexey taas supermanvauhdilla heitti mut bussille ja muuten ehin!!! XD
Täs on yks semmonen Hoguera (monumentti)
Isoveli ja mä

Lauantai iltana oli sitte Hougerasin kolmas päivä ja lähettii isoveljen ja Lauran kaa ulos ja taas rannal olevaan telttaan. Siel oli kans Alexey kavereineen ja hengailtii niiden kaa vähän kans ja pidettii sika hauskaa :D
En tiiä toimiiko tää video, mut toi on siis siit teltast mis me oltii joka päivä, niinku näkyy ni musiikki on ihan täysil ja elämä kadulla :D

Sunnuntai iltana hostperhe oli kutsunu mut Suomiperheeni kaa niiden teltalle syömää, siel syötii super nannaa ruokaa ja otettii paljon kuvii, ku mult sit hävis kaikki pari päivää aikasemmin otetut kuvat perheen kaa sen puhelimen mukana:( Mut oli sika kivaa ja mul on vaan niin ihana perhe!! Näistä kaikista on tullu mulle ku toinen perhe ja oon viettäny ihanan vuoden näiden ihmisten ympäröimänä♥
Hostsiskojen kaa. Isabel, mä, Rocío ja Elena
Elenan mies Raul, mä ja Rocíon mies Juan
Maailman paras hostmami Isabel ja mä :)

Sit sunnuntai iltana ku Tube (mun isoveli) ei halunnu lähtee ulos ja Laura oli jo paluumatkalla Suomeen, ni lähin sitte ulos yksikseni, ilman päämäärää. Menin sit eka taas rantatelttaan mis oli kavereita ja siel tanssittii ihan sikana ja oli fiilis niin katossa, sit pommitin Alexeyt puheluilla mut ei vastannu, yritin ettii Jochemii jonka sit viimeinki löysin ja sit joskus puol viideltä Alexey lähettää viestin et oli unohtanu puhelimen johonki autoon ja sit se oli jo menos kotii ku soitan sille et 'pysähdy siihen mis oot, odota mua!!!' sit se venas mua mercadolla ja hengailtiin sit siel Alicanten pimeil kaduilla johonki kuuteen aamul asti, oli sika hauskaa ja ihanaa, naurettii niin paljon ja nautittiin meijän vikoja hetkiä yhessä♥
Minä kauniina mun puolunisen oravan kanssa :)

Sit maanantaina makasin taas rannalla iltapäivän, kävin hakemassa matkalaukun kotoota aamupäivällä ja pakkasin tavarat sillon samana aamuna :D Mulla ainaki toimi ihan hyvin se viimeseen päivään jättäminen, haha.. Myöhemmin Alexey tuli kans rannalle hetkeks ja sit lähettii satamaan kävelee senkaa ja katottii ihanaa ilta-aurinkoo joskus kaheksan jälkeen ja vaan oltiin siellä.
Sit kello 12 yöllä ku oli Hoguerasin vika yö, ni kello 12 alotettii polttaa niit monumentteja alottaen kaupungintalon edessäolevasta. Olin niin rättiväsyny neljän päivän juhlimisen jälkeen et olin ajatellu vaa mennä kattomaan ku ne polttaa sen, ja no lopputuloksena oliki et hotellille palatessani olin läpimärkä ku palokunta kasteli mut siinä samalla :D Jotku menee sinne ihan vaan kasteltavaks ja sit juoksee monumentilt monumentille :D Mut oli siis kyl ihan sairaan hauskaa ja tää hogueras on niin siisti juttu. Kaikkien pitäis kokee se!! ;)

1. Megakiva inlägg once again! Men nu tycker ja att de e bra att du kommer hem ;))

2. onks tää alexey sun poikaystävä siis? :)

1. en mä osaa sanoo mikä se on ku ei se ollu virallisesti poikaystävä mut ei taas pelkkä kaverikaan..:/

3. awww, näytätte joka kuvassa alexeyn kaa niiiiiin rakastuneilta! millonka sulla on muute lähtö kotiin?

4. ootko jo kotona? aiotko jatkaa bloggaamista vielä?:)

1. oon kotona jo, tulin sunnnuntaina enkä tiiä jatkanko bloggaamista enää..:/

5. Ootko kotona jo? Meinaatko jatkaa bloggaamista vielä?:)

1. oon kotona tulin sunnuntaina ja en tiiä jatkanko.. varmaan tulevilta alicante reissuilta ainaki eli elokuussa viimeistään ;)