maanantai 3. kesäkuuta 2013

Demasiadas despedidas

Kaikin puolin täydellinen viikko takana. On tullu itkettyä ja naurettua niin paljon, ollaan saatu aikaseks vaikka mitä ja on vaan ollu niin ihanaa ja otettu joka hetkestä kaikki irti :) Keskiviikkona mentiin ilta auringon aikoihin satamaan istumaan iltaa SOHO mariin ja juotiin samalla pullo ihanaa alicantelaista marinaa. Tunnelma oli ihan täydelloinen ja oli ihana olla yhessä vaan tyttöjen kanssa ja muistella mennyttä vuotta ja kaikkia tapahtumia jotka on tehny tästä vuodesta meijän elämän parhaan ja unohtumattoman vuoden :)
 photo f98bb3be-f58d-4c81-8617-4da0b014a127_zpscc98ee95.jpg
Torstaina mentiin kaheksalta aamulla aamukahville Lauran kanssa ja taas markkinoiden kautta rannalle. Ostettiin meille mukaan ruuaks empanadillat mut taas syötiin ne vahingossa jo rannalle päästessä, aina meille käy noin :D 
 photo 72c540b5-a2ff-4be4-911f-6c346697c49e_zps26cac3a8.jpg  photo 1c7b0c90-e54c-4967-b471-331475001015_zps392b08bf.jpg
Myöhemmin tuli kans Lisa ja Marianne ja sitte vielä Alexey ja sen kaveri Alex. Käytiin uimassa ja maattiin auringossa ja ku unohdin laittaa rasvaa ni palo kivasti takareidet, haha.. 
Torstai illalla lähettiin viimestä kertaa ulos yhessä tyttöjen kaa, oltiin eka Lisan veljen hotellihuoneessa ja parvekkeella kuunnellen musiikki ja pitäen hauskaa kunnes lähettiin barrioon. Olin luullu et meijän viimeviikon hotellihuoneesta ei voi saada enää sotkusempaa, mut vei pojat voiton :D Se oli ku kaatopaikka se huone, haha.. 
 photo 23d7103b-0b45-42cb-af2f-8b04a895b813_zpsd620de09.jpg 
 photo 61af9473-8c8f-4029-9ea3-5d176dcc7079_zpsd12ff835.jpg 
Lisan veli ja sen kaveri

 photo 2d878740-6645-4a25-b2eb-003561d79922_zpsbed15682.jpg
Minä ja Jochem

Barriossa käytiin tuttuun tapaan Carpe Diemissä härnäämässä Jochemia ja sitte tuli Alex kans mukaan. Mä kans toista kertaa ikinä lähin ulos korkkareissa ja siis tän illan aikana tapahtu vaikka mitä huvittavaa :D Lähin jossain vaiheessa hotellille vaihtaa kenkiä yksikseni, ja joku oli sanonu Lauralle, Lisalle ja Alexeylle et mua oli lähteny seuraamaan jotku kolme miestä, ni noi lähti juoksien mun perään ja Lisa lentää suoraan naamalleen KFCn ulkopuolelle :D Haha, ku muisteltiin tätä seuraavana päivänä ni naurettiin niin paljon ku Lisa levis siihen maahan ni sil oli samal hame noussu selkään ni se viel makas siel takapuoli paljaana, mä en kestä XD
Laura, Alexey ja mä
Jochem, Lisa ja mä

Joskus kuuden jäljeen lähettiin hotellille nukkumaan ja tunkeuduttiin 5 ihmistä kahen hengen sänkyyn, ja en tajuu miten ne pojat ei heittäny meit ulos sieltä ku vallattiin niiden sänky ja viel aamulla syötiin niiden ruuat sieltä :D Yheksältä aamulla oli tarkotus mennä kouluun mut sänky voitti, lähettii kuitenki joskus yhentoista aikoihin sinne ku oli koe, ja iltapäivällä menin kotiin juhlimaan hostäiti Isabelin synttäreitä muitten sisarusten ja juustokakun kanssa :) Illalla menin toisen Isabelin ja Lisan kans viel koululle kattomaan valmistujaisia jonka jälkeen Isabelin kanssa käytiin meijän plazalla oleville iltamarkkinoilla ja sitte yöllä menin vielä Lauran kaa Lisalle itkemään ja syömään sipsejä parvekkeelle, ja sinne nukahdinki hetkeks kunnes vähän ennen kahta raahauduin kotiin.
 photo 088e5d08-dc67-416d-96a4-477945c50f09_zps47b051b9.jpg
Lauantai aamulla oli aika lähteee lentokentälle ja sanoo Lisalle, joka lähti takas kotiin jo, moikka. Olin heränny ennen kaheksaa ja sit oon soittamassa Lauralle et missä se on, mut se ei vastaa puhelimeen ja soitan tapani mukaan varmaan 15 kertaa saamatta vastausta, ja sit vielä niiden kotiovelle soittamaan ovikelloo mut kukaa ei vastannu :D Ajattelin et nyt se on nukkunu pommiin ja missaa lentokenttäbussin ja kaikki, mut sit se soittaa mulle samal minuutilla ku bussi lähtee ja on vaan et se nukku pommiin ku oli aamulla Annikan soittaessa laittanu pois päältä koko puhelimen... Laura selitti vaan et ei se ehi mut huudan vaan et 'JUOKSE' ni sit se onneks ehti viel :D Mulla on aina ratkasu kaikkiin sen ongelmiin. Lentokentällä tuli itkettyä taas paljon ja syötiin Lauran kaa Lisan matkaeväs keksipakettiki :D 
Alexey ja minä
 Laura ja Alex
 Lentokentältä käytiin vielä hyvästelemässä Marianne, joka kans lähti ja sitte mentiin rannalle. Lisa lähetti meille viestin ja ruvettiin Lauran kanssa vaan itkemään siel rannallaki :D Myöhemmin tuli Alexey ja Alex ja meillä oli ihan sika hauskaa :D Pelattiin jotain pingistä ja uitiin sika paljon ku oli niin lämmintä. Oikeesti mua pidetään ihan tohelona varmaan :D Oltiin kaikki neljä vedessä ja poikien loistoidean mukaan tehtiin sillee et ne nostaa meijät hartioille ja sit pitää tiputtaa toinen, ja sit ku oon Alexeyn harteilla ja se nousee ylös vedestä kaadun vaan suoraan taaksepäin ja kaikki meinas kuolla nauruun :D Pelatessa Alexeyn kaa pingistä, seki totes että musta ei oo oikeesti mihinkään... Sit istuttiin siin rannalla ja Alexey ottaa mun käden ja jotain heiluttaa sitä sillee et mun ojentajalihas heiluu ja sanoo ääneen et 'flan' joka on siis espanjalainen sellanen jellymäinen jälkkäri, ja kaikki taas nauraa :D Kivaku mulle ollaan aina niin mukavia.
Laura ja Alex
Alexey ja Alex

Oltiin rannalla iltakaheksaan asti ja sitte myöhemmin lähettiin taas vaihteeks ulos, ku haluttiin vähän pirisystä ku oltiin itketty niin paljon ja oltu vähän maassa. Mentiin eka Lauran kaa rannalle istuskelemaan johonki kahteen asti, oli ihanan lämmin yö ja niin kaunista siel palmujen alla. Juteltiin vaan kaikkee ja niin ihana tunnelma taas :) Sit mentiin barrioon, nähtiin Alexey ja Alex, kierrettiin muutamat paikat ja taas Carpeen Jochemin luokse. Ihmettelen miks mä aina joudun kaiken ja kaikkien kidutuksen kohteeks.. :D
Jochem ja mä

Alexey, mä, Laura ja Alex

Barrion sulkies mentiin Quintaan taas ja siel nähtiin sika paljon tuttuja. Jossain vaiheessa toi Alex ahdisti Lauraa ja Laura sano mulle jotain et se ei haluu sitä, ni sitte taputan Lauraa olkapäälle ja sanon rauhallisesti, että mä meen puhumaan sille. Kävin sitte vähän juttelemas sen kanssa ja jostain kumman syystä se häviski, eikä enää tullu takas :D Ollaan tällekki naurettu niin paljon jälkikäteen..
Juanin kaveri, Laura, Juan, mä ja Alexey

Quintasta mentiin vielä puertolle jatkamaan ja sitte seittemän jälkeen kotiinpäin, oli jo ihan päivä ku tultiin kotiin :D Käytiin taas Alexeyn kaa ostamassa deshorasista empanadillat ja sitte vihdoinki nukkumaan. Oli kyl sairaan hauska yö ja viikonloppu ja viikko. Tuntuu nyt hassulta ku Lisa ja Marianne ei enää oo täällä ja ikävä on ihan hirvee, mut helpottaa ainaki tietää et kohta nähään uudestaan ku tytöt tulee kesällä Suomeen♥

10 kommenttia:

  1. eikä ihana postaus:)!! sait mut jotenki niin paljon hymyileee! teille kyl aina sattuu ja tapahtuu kaikkee mut se on vaan niin hauska lukee niitä! jatkakaa samaan malliin ja nauttikaa vikoista hetkistä..<3 tsemii sinne stina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiii ihana kiitos kiitos kiitos!! :) ollaan kyl oikeesti niin tunareita mut ei se mitään, jälkeenpäin on aina hauska nauraa :D

      Poista
  2. Millon sul on paluupäivä? Aiotko jatkaa tätä blogii viel sen jälkee ku tuut sielt, tää on just jeees x) juhlitaaks kaikkial espanjas yhtä paljon ku siel tiiätkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ois ollu 23.6 mut vaihdoin sen viikkoo myöhemmäks ;) eli tuun suomeen 30.6. ja siis en tiiä yhtään mitä tälle blogille tapahtuu vaihtovuoden jälkeen, ku mul on toinen blogi mut se on ihan erilainen :D mut kiitos paljon!! ja ihan varmasti juhlitaan yhtä paljon ku tääl muuallaki espanjas ;)

      Poista
  3. millon te lähette takasin suomeen:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alkuperänen paluupäivä ois ollu 23.6 mut jään viikoks pidempään!:) elikkä 30.6

      Poista
  4. taas nauroin niiiin noille teiän kommelluksille!:D haha ihanii kuvii!

    VastaaPoista
  5. Hei voisitko tehdä postauksen espanjalaisista tavoista yms.? En muista oletko jo tehnyt, jos olet niin sitten etsin sen :D Olen lähdössä au pairiksi espanjaan muutaman kuukauden päästä niin siksi kyselen :)

    VastaaPoista