lauantai 6. lokakuuta 2012

Feliz feliz feliz

Sen ainoon kerran ku mul on kuvii mitä näyttää ni mul ei oo mitään kerrottavaa haha.. Eli täl viikol ei oo tapahtunu miään erikoista oikeestaan.. Hostmamin kaa menee onneks nyt hyvin eikä oo ongelmia enää ni se on hyvä juttu :) Lauran kaa puhutaa nykyään enää pelkkää espanjaa ja ihan hyvin pystytään keskustelee ilman ongelmia, oon kans huomannu et jos puhun esim Lisan tai Rhevan kaa englantii ni aina välil mukaan tulee espanjalaisii sanoi ja joskus kans ajattelen jotain juttui espanjaks :D
DSC_0310 DSC_0309 Koulus alkaa ens viikol kokeet mikä pelottaa vähän koska ei oo kauheesti tullu tehtyy mitään tunneil, paitsi hissas ku saadaan aina eri paperit jotka on kopioitu jostain toisest kirjast jonka tosin luulen olevan lapsille tarkotettu koska se teksti on niin helppoo siin mut joo sopii mulle :D Kaikist aineist en omista ees kirjaa koska niitä ei yksinkertasesti enää ole, ni pitää mennä ottaa jotain kopioita koska muuten käy huonosti kokeessa.. Hissas oli jo yks Comentario del texto joka oli ku koe, eli piti lukee yks teksti ja sit kirjottaa siitä essee, ja no ensinnäki se teksti ei sitte ollukkaan sellanen lastenkirjateksti, vaan ihan oikeesti sellasta kieltä mitä puhutaan jossain kirkossa eli mistä en suomeksaan ymmärrä yhtään mitään :D Siihen paperiin osasin sitte kirjottaa oman nimeni, päivämäärän ja otsikon. Kirjotin kans et teksti oli tosi mielenkiintonen, vaikken kauheesti ymmärtänykkään.
DSC_0325 DSC_0312
Tää viikonloppu ollaa otettu ihan iisisti vaan, eilen illal meijän piti mennä Lauran kaa Lisalle viettää leffailtaa, mut Laura oli kipee ni menin sit yksin. Oltii suunniteltu et tehään kunnon hyvät salaatit ja mentii sit kauppaan ja no lopputuloksena oli et ostettii pakastepizzat ja iskettiin uuniin haha.. Tuli kans ostettuu vähän jätskii ja suklaata ja muuta ja tänään oli tarkotus mennä rannalle mut eipä sitte mentykkään. Sen sijaan lähettii markkinoille ja ostettii mukaa leivoksii ja mentiin puistoon penkille istumaan ja syömään haha.. Bienvenidos vaihtarikilot :))) Ainiin ja tänne taas tuli kesä takas, 28 astetta ulkona ja ens viikolla kai lämpenee vielä :)
IMG_0254
Minä ja Lisa ja meijän fancy dinner :)
IMG_0260
Alotettiin muuten myös Lauran kaa käymään salilla, oltiin käyty siel aikasemmin jo kokeilemas ja sit ku mentii tiistain sinne maksamaan ja muuta, ni sit se vastaanotto tyyppi joka oli tosi hyvännäkönen ni kirjottaa niit meijän tietoja ylös sinne ja sit se kysyy mun osotetta ja sit sanoin sen sille mut en muistanu postinumeroo, sit se kysyy puhelinnumeroo ja oon vaan et 'ööö.. en tiiä sitäkään..' ja ku se viel kertoo sen maksettavan summan ja mä halusin maksaa kahes eräs, ni sit ku se kirjottaa et paljon se sit on ni oon vaan sillee et 'mut tää on enemmän' siis se jos maksaa kahes eräs, sit se kattoo mua ku tyhmää ja on sillee et 'öö ei nää on ihan yhtä paljon?' ja sit oon vaan et 'aaa ahaa, oon pahoillani en osaa matikkaa..' ja siis menin niin punaseks ja naurettiin Lauran kaa kyyneleet silmis ja siis huhhuh :D Se varmaan luulee et oon oikeesti joku ihan pimee suomalainen.. :D
DSC_0356 DSC_0358
Ja no mitäs muuta pitäis kertoa, nyt voin vihdoinki sanoo et oon onnellinen ja viihdyn täällä ja kaikkee muuta eli feliz feliz feliz!! Hihihiiii besitooooooos cariños♥

1 kommentti: