maanantai 31. joulukuuta 2012

El último día del 2012

Heipsuuu!! Nytte lomalla oon nukkunu pitkään joka päivä ja yleensä pysyny pyjamassa iltapäivään asti ja ruuan jälkeen aina lähteny ulos. Ollaan käyty Rhevan kanssa keskustassa ja ostettu churroja kadulta ja istahdettu penkille syömään niitä nutellan kanssa :D HahaDSCN2209_zpse72d0f51 DSCN2217_zps9f173db0 DSC_0350-1_zpsb96440e9
Oon joka päivä juono kahvia enemmän ku laki sallii, joku päivä istuin kahvilla Lauran ja Jorgen kaa ja  jopa terassilla koska ulkona on läämmmin, sitte näin Angelin pari kertaa viime viikolla, käytiin kaupoissa ja myöhemmin mentii kahvilaan syömään crepsejä ja siis oon nauranu vedet silmissä taas niin moneen kertaan :D
IMG_3663_zpse4d9a29d IMG_3756_zpsba42ada9
Ollaan etitty paljon juttuja uudeks vuodeks ja eilen istuskeltiin taas ulkona kahvilla tosin illall tuli vähän kylmä. Viime viikolla myös mun kanssaolijat on saanu kärsii mun pahantuulisuudesta haha.. Tosin tää kuva on lavastettu. Mut lukuunottamatta mun paria huonoo päivää oon happyhappy ja rakastan mun elämää täällä :)
IMG_3766_zps8b59c4f7
Nyt tästä lähen vielä kesustaan päin hakee viimesiä juttuja iltaa varten ja myöhemmin vielä lenkille ja sitte uuden vuoden viettoon!! Meillä on ihan huippusuunnitelmat jotka selvis vasta ihan viimetipassa mut oon niin innoissani ja toivon et tästä tulee superhyvä yö ja uudenvuoden vaihde :)) Kerron sitte uv:n jälkeen enemmän;) Hiihiii. Ihanaa uutta vuotta 2013 kaikille ihanille! ♥

4 kommenttia:

  1. mikä sun nimi on instagramis? :)

    VastaaPoista
  2. ootsä suomenruotsalainen tai jotain?:) ja missä päi suomee asut? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuun espoosta ja en oikeestaan oo suomenruotsalainen mut puhun kyl ruotsii ihan varje dag:)

      Poista