lauantai 1. joulukuuta 2012

Catch up

Photobucket IMG_2253Tännekki on saapunu joulu!! Tässä on ostoskatu viimeviikolla lauantai iltana ja tuli niin joulunen fiilis kaikkine valoineen juttuineen.960938-10-1353792273029 960938-10-1353791193215
Käytiin Lisan kaa kahvilla vihdoinki ku mun pieni herkkulakko loppu ja sitte vähän shoppailemassa illalla.
960938-10-1353791500886

Meijän olkkarin ikkunasta on aina niin hienot auringonlaskut ja taivas on joka ilta aina eri näkönen ja tosi upee.
DSC_0044
Sunnuntaina mentiin vaihtareiden kaa, Emma(Tanska), Laura(Suomi), Maddy(Kanada), Daisy(Australia), McKenna(Jenkki) ja minä syömään paellaa barrioon ja oli ihan hyvää, paitsi hostmamin tekemä on paljon parempaa :)
DSC_0047 
Ne tarjoilijat oli tosi ärsyttäviä ja salakuunteli kaikkii meijän keskusteluja ja koko ajan kyttäs ni tossa ihan niiden kiusaks jätettiin yks ja kaks ja viis senttisiä ku maksettiin lasku.
Photobucket
Sunnuntai illalla mentiin sitte Lauralle tekemään esitelmää ja syömään suklaata ja karkkia. Laura siis asuu samassa talossa missä mä asuin ennen, ja sitte ku Rheva oli vahingos jättäny jotain tavaroita sinne ex hostmaman kotiin ni Lauran piti käydä hakemassa ne. No sitte Laura menee ja mä jäi rappukäytävään istumaan ja salakuuntelemaan ku halusin nähä mitä tapahtuu. Istuin ihan pissat housuissa siellä ku se rupes saarnaamaan lauralle ja haukkumaan mua koska eihän se tienny et mä kuuntelen :D Ja sitte menin viel enemmän paniikkiin ku tajusin et mul on kännykäs äänet päällä ja et nyt jos joku soittaa ni kuolen ni istuin siinä pimees rapussa sydän kurkussa haha... Oli ihan hirvee tilanne enkä tajuu miten kestin sen naisen talossa 2kk, mut onneks täällä uudessa kodissa on kaikki superhyvin!! 

Nyt lähen tästä jo toista kertaa tänään keskustaan ja illalla sitte vihdoinkin taas FIESTAAA!!! Jeejeee oon super innoissani :) Hyvää viikonloppua kaverukset!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti