maanantai 5. marraskuuta 2012

San Juan y San Vicente

En muista mainitsinko koskaan et hostäitin tytär Azahara ja sen poikaystävä (jotka asuu Cordobassa) tuli käymään täällä to-su. Lauantain kahden ja puolen tunnin yöunien jälkeen kieltämättä vähän väsytti mut et lauantai illalla lähettiin sit hostmamin ja Rhevan kaa San Juaniin, missä abuelot asuu ja oltiin siellä jonku aikaa.
Photobucket IMG_1776
Azahara ja minä abuelojen 'pihalla'.
IMG_1778
San Juanis ei ollu oikeen mitään tekemistä eikä kauheesti innostanu tehä mitään koska olin puol unessa koko ajan, mut vaan kierreltiin vähän ympäriimme ja semmosta.
DSCN1614 IMG_1779
Oltiin kävelemäs jonnekki paikkaa mist kuultiin äänii ni sitte ku siel oli jotain futispelei tai jotain menossa ni sit Azahara oli sillee et, 'ei tääl oo oikeen mitään' ja sitte ku mä vastaan et 'joo voidaan mennä jos siel on miehii' ja hymyilin ni se kattoo mua ku oisin jotenki päästäni vial. Ei menny näköjään mun vitsit perille...
IMG_1784
Sitte joskus seittemän aikaan lähettii Paun (Azaharan poikaystävä) kyydillä San Vicenteen kattoo Azaharan serkun poikaystävän futispelii ja voi että sitä silmäruuan määrää :D Haha.. Täällä syödään tosi paljon semmosii pipoja, jotka mun mielestä on ku linnunruokaa, ja ne on siis semmosii jotain siemenen tapasia juttuja ja tässä alla olevassa kuvassa maistan niitä ekaa kertaa ja Barbi(Azaharan serkku) ja Azahara yritti opettaa mulle miten niit syödään, oli turhan vaikeeta.. :D
DSCN1649
Nytte lähenki tästä vuorostani lukemaan huomiseen historian kokeeseen, en kyllä tiiä miten ajattelin oppia yhtään mitään ku en omista ees kirjaa ja vocabulariosta en ymmärrä melkeen mitään :D Quiero morirme.. Chau

14 kommenttia:

  1. voi ihana postaus, alko heti tehä mieli ulkomaille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mun alkaa tekemään mieli tulla suomeen lomalle :D hassuu ku oon aina halunnu pois suomest enkä tajunnu miks kukaan tulis suomeen lomalle mut totta se on :D

      Poista
  2. sul on tosi ihana blogi!! :---) oon suunnitellu lähteväni lukion jälkeen au-pairiks ja espanajan lähtö houkuttaa ihan hirveesti aina ku luen tätä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos paljon :) ja kuulostaa kivalta, itekki haluisin myöhemmi lähtee viel au pairikski :) mut et joo espanjaan vaan haha

      Poista
  3. alkaa heti tehä mieli espanjaan ku lukee sun blogia! tosi ihana ja kiva ku laitat paljon kuvii! :) oon miettiny au-pairiks lähtöö ja espanja houkuttelee aina enemmän ja enemmän ku luen tätä!

    VastaaPoista
  4. haha sor spämmäsin kaks kertaa xd

    VastaaPoista
  5. oho sori, spämmäsin kahteen kertaan!

    VastaaPoista
  6. onko siellä yhtään elämä sen tyylistä kun esim serranon perheestä et kaikki aina pussaa poskille vaik ei tunne ja et kaikki on tervetulleita esim kotiin syömään!1 mä ooon niiiiiiiiiiin kade sulle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no siis ihan normaalii arkee tää täälläki on, niinku suomessaki, et ei sen kummemmin tarvii olla kateellinen ei tää koko ajan oo mitään ruusuilla tanssimista :D ja siis no tietyt jutut on samallaisii ku esim serranos, esim ihmisii ei kätellä ku tavataa vaan niitä pussataa, ja meijän kotiin kuka tahansa ei oo tervetullu mut sit joissai perheis taas on joka päivä koko suku koolla :D mut et kyl se et joka paikas kälätetään ni pitää paikkansa haha

      Poista
  7. osasitko paljon espanjaa ennen lähtöä? mitä kieltä puhut siellä kavereiden kanssa?:) ps. sul on ihana blogi:):):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no olin lukenu lukiossa vuoden eli 4 kurssii ni perusjutut osat ja nyt jotain kommunikointia ja täällä puhun kavereitten kaa espanjaa :) ja kiitos paljon<3

      Poista
  8. mikä olikaa lisan blogin osote?

    VastaaPoista