torstai 27. syyskuuta 2012

La tercera semana

Hola todos! Täl viikolla on ollu päivät normaalisti kouluu ja sit koulun jälkeen oon aina menny kotiin syömään. Sit oon saattanu levätä hetken ja myöhemin ehkä lähteny johonki ulos kahville, jätskille, shoppailee tai vaan kiertelee. Yritän aina keksii jotain tekemistä, ihan sen takii koska en kauheesti tykkää olla kotona. Mulle on selvinny et tätä vaihtovuotta on jäljellä enää alle 9 kuukautta, koska mun jenkki hostsisko ilmottaa siitä koko ajan koska se ei viihdy täällä yhtään ja laskee päiviä kunnes pääsee täältä pois. Tuun siis kyl hyvin toimeen hostmamin kaa ja niin, mut mul on aina kotona vaan kauheen epävarma olo koska tuntuu siltä et sil on aina jotain mistä valittaa ja joka päivä saan pelätä et mistä seuraavaks saan kuulla. Tiistaina olin päässy tuntia aikasemmin koulusta ja luonnollisestikki mul oli kännykkä äänettömäl enkä ollu huomannu hostmamin viestiä. Kuitenki ku olin kotona sain puhelun siltä ja se kerto et joutu töihin et joudutaan syömään Rhevan kaa kahestaan. Meinattiin Rhevan kaa sit hyppää kattoon ku saadaan syödä kahestaan. Oli sit ruuan jälkeen ihanaa ku hostmami ei ollu kotona, ja sain oikeesti rentoutuu. Nukuin 40min päikkärit ja sen jälkeen makoilin vaan sängys pitkään lukien blogei ja syöden lakupaloja(kiitti betsi<3) ja oli niin hyvä fiilis ku kerranki voin tehä mitä haluun välittämät siit mitä muut o siit mieltä. Sit hostmami tuli kotiin ja heti tuli epävarma olo ja no sain sit tietenki kuulla et miks mulla on puhelin jos en koskaan vastaa siihen. No a)ku se soitti mun ois kuulunu oikeesti viel olla koulussa b) jos oon koulussa mul on luonnollisestikki puhelin äänettömäl.
IMG_9888 Toinen hyvä esimerkki täst on se, et heti ekan päivän jälkeen tääl Alicantessa muutama viikko sitte ku se ei koskaan ollu sanonu mulle aikaa millon syödään lounas, ni ku en ollu kertonu sille etten syö kotona lounasaikaan(mitä mulle ei ollu kerrottu) ni se oli hirveen vihanen etten ollu ilmottanu ja että kello puol viis ku tulin kotiin ei oo ruoka-aika. Ja tän seurauksena mä en oo koskaan uskaltanu tääl kotona syödä paitsi lounasta ja illallista. Yks päivä hostmami oli taas jossain ja koska mul ja Rhevalla oli hirvee nälkä ni uskaltauduttiin sit syömään ku oltiin yksin kotona eikä tarvinnu pelätä mitä hostmami sanois jos syödään, ni sit oltiin tehty meille kunnon voileivät ja istuttiin tyytyväisenä syömäs keittiös ja heitin just jotain settii et voisin niin kuvitella et hostmami tuliski yhtäkkii vaan kotiin ja keittiöön ja me vaa istuttais siel syömäs ei-ruoka-aikaan ja sit se suuttuis, ni no kappas. Just ton jälkeen kuullaan et ulko-ovi käy ja mentiin ihan paniikkiin ja saatiin puolsydärit ja leipä lens kädest ku säikähdettii niin paljon ja äkkii vaan kaikki piiloon ja paahdin kaappiin ja meinattiin samal kuolla nauruun :DD Ei sit onneks kuitenkaa jääty kiinni.
Photobucket
Keskiviikkon olin vähän pahal tuulel ja mul oli ranskaa eikä siihen auttanu mun ihana ranskanopettajakaan. Se aina joka tunti valittaa mulle jostain asiasta, joko jonka oon tehny tai jättänyt tekemättä. Meijän piti tunnil tehä jotain verbitaivutuksii ja koska mun ranskanryhmäs on mun lisäks vaan kolme oppilasta ni se opettaja aina korjaa ne tehdyt tehtävät tunnil yksitellen. Ku olin antanu mun vihon sille ja se tarkisti ne verbit ja sit kääns sivuu ku luuli et ne jatkuu viel seuraaval sivul ni siinä oli sit mun "10 syytä miksi vihaan ranskanopettajaani" -sivu ja se näki sen. Olispa vaan kans ymmärtäny. Se aina oikeen ettimällä ettii virheitä kaikesta mitä teen.
IMG_0024 IMG_0072
Tääl ei koskaan sada tai no ainaki tosi harvoin, ja sit tänään sato ja kaikki oli ihan puolpaniikissa ja pysytteli kattojen alla ku minä ja Laura, jotka muutenki aina saadaan kauheesti huomioo ku ollaan melkeen koulun ainoot vaaleet ja kaikki näkee aina mis kävellää ku meijät tunnistaa niin hyvin, ni sitte urheina näytettiin miten sateessa toimitaan koska ollaan Suomesta, ni marssittiin suoraan sateeseen(ku muut käveli katosten alla) ja käveltiin toiseen rakennukseen ja ku lähettii koulust vaa ulos sateeseen ni kaikki ihmiset tuijotti meijän perään silleen et onks noi hulluja ku mentiin sinne:D Ja mua sanottiin tänään espanjalaiseks!!!!!! Meil oli koulus ekonomian tunti ja ku tehtiin jotain tehtävii ja olin tehny kaks kymmenestä ni ilmotin sitte ääneen etten haluu tehä enempää, ni Andrés ja Iván repee nauruun ja Andrés tokasee et 'sä oot espanjalainen!!!', koska siis espanjalaiset ei jaksa tehä mitään:D Sit kans ku ne luulee etten ymmärrä mitä ne puhuu, ni sitte ku istuttii tekemäs niit tehtävii ja Iván koittaa selittää mitä mun pitää tehä ni Andrés sanoo sille vähä matalammal äänel et 'tehään me nää vaan ja annetaan sen sit kopioida ne ku ollaa valmiit' ja tokasen vaan siihen sit et 'okei sopii!!:)))' ni sit ne taas repee nauruun ku olin ymmärtäny mitä ne puhu ku ne ei ollu kelannu et oikeesti ymmärränki jotain hehhehe:D Photobucket

Paljon pusuja Suomeen ja hauskoja koeviikkoja kaikille ;-) 

16 kommenttia:

  1. huomaa ettei se vaihtari vuosi oo aina sitä ruusuilla tanssimista.. :-) toivottavasti sulla menee mukavasti jatkossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ei tosiaankaan oo koko ajan mitään ruusuilla tanssimista... mut eiköhän tästä pikkuhiljaa asiat ala sujumaan ;) hih

      Poista
  2. ettämä tykkään lukee tätä blogia(: oot ihana ja super kaunis !!

    VastaaPoista
  3. ootteko tunteneet lauran kanssa jo ennen vaihtarivuotta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tutustuttiin noin puol vuotta ennen tätä ku oltiin saatu sijotustiedot ja yks yhteinen kaveri ilmotti et ollaa päästy samaan paikkaan ni sit tutustuttiin lauran kaa:)

      Poista
  4. vitsit mää tykkään tästä sun blogista! niin kiva ku kerrot tommosia hauskoja yksityiskohtia mitä harva alakaa kertoo. tuo jotain sisältöä tähä mun hurjaaki hurjempaan arkeen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihana! kiitos :) ja no noi on tommosii hauskoi pikkujuttui joit on kiva muistaa ja kertoo muille ku piristää just arkea! :)) kiva jos tykkäät seuraa tätä :)

      Poista
  5. Hööh kuulostaa kyllä kurjalta toi sun hostmaman juttu :/

    Täytyy vielä sanoa että sun blogi on ehottomasti yks parhaista vaihtariblogeista mitä oon koskaan lukenut! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii ihana kiitos kiitos tosi kiva kuulla!! :) ja joo hurjaa tää arki sen hostmamin kaa onki...

      Poista
  6. Vitsi din hostmamma påminner om den jag bodde hos i England, haha. Hemtar bara lite jännitystä till vardagen ;) Hoppas det int blir någo mega drama där. Kram ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu ja e hela tiden valmistautunu ti att få höra någo va ja igen ha gjort men få se hu situationen går framåt o va ja gör... kramsii<3

      Poista
  7. oi toi mami kuulostaa aika pelottavalta mut muuten aika niiiiice :) terkkuja alicantee ja hope so nähää madridis et päästää samaa ryhmää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no herregud se on pelottava... terkkuja barcelonaanki ja toivottavasti nähää kohta!!

      Poista
  8. onks tol laural blogii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli mut se unohti salasanansa ni se ei kirjota sinne :D tekee ehkä uuden jossain vaiheessa

      Poista