sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

El Campello, Altea y fiesta

Sillon vielä ku mun vanhemmat oli täällä ni käytiin yhtenä päivänä El Campellossa. Me ei tehty sielä oikeen mitään, mentiin heti vaan ravintolaan syömään, syötiin parasta paellaa mitä oon täällä ravintolassa syöny. Sit vaan käveltiin siel ympäriimme ja katteltiin maisemia :)
Avattiin kans pari viikkoa sit rantakausi, nyt on ulkona jo ihan sika lämmintä koko ajan ja kesä tullu, joka päivä yli 20 astetta ja aurinkoa, hihi. Sillon torstai iltapäivällä hostäiti Isabel oli kutsunu mun vanhemmat meille kahville ja paikal oli sit mun kaikki kolme hostsiskoaki lapsineen ja meil oli sika hauska iltapäivä :D
Torstai iltana oli yks juhla mihin Jochem oli kutsunu meijät, sinne mennessä poikettiin yllätysvisiitille Alberton pubiin ja siel oltiin hetki kunnes jatkettiin barrioon päin, jonku ajan päästä vähän kyl jo tylsästytti siel juhlissa ni sit lähettiin omille teillemme ja taas tutustuttiin kivoihin ihmisiin :D Sit oltiin kävelemäs swingiin päin ku joku jätkä sanoo yhtäkkii Lauralle et 'sä oot se suomalainen' ja Laura tokasee 'tunneks mä sut?', hahaahaha. Sit nään sen jätkän kaverin ja siis olin vaan et apua mul on kuva susta mun puhelimes :D Oltiin tutustuttu niihin joskus marraskuussa, mut siis toi on niin hauskaa ku aina käy tolleen et meijät tunnetaan mut meil ei oo mitään hajuu keitä ne meijät tuntevat on :D
Tää ylläoleva kuva on niin ihana, se niin kuvastaa mua ja Lauraa ja kaikkea, ja näkyy kuinka onnellisii oikeesti ollaan täällä :)
Sitte joskus auringonnousun aikaan ostettiin katukojulta pizzaa ja törmäsin Keviniin siinä sattumalta kans, istahdettiin Lauran kaa sit penkille syömään meijän pizzat ja lopuks nähtiin satamasta ku aurinko nousee :D
Perjantaina mä menin äitin ja isin hotelliin aamiaiselle ja sen jälkeen lähettiin ratikalla Alteaan. Se on ihan sairaan kaunis kaupunki, vähän semmonen kreikkalaisen tapanen ja oon ihan rakastunu siihen paikkaan. Siellä vaan kierreltii ja katteltiin kaupunkia, ulkona oli vähän pilvistä mut ei se haitannu ollenkaa :)
Pysähdyttiin siel maailman ihanimpaan kahvilaan, se oli täynnä tommosii sohvia ja tyynyjä ja oli niin ihanaa istuskella siellä kahvin kans, oisin voinu nukahtaa tohon penkille ku oli niin mukava olo, haha :D
Perjantaina mentiin taas ulos Lauran kaa ja meil oli ihan sairaan hauskaa. Poikettiin taas Alberton pubissa, ja sit mentiin taas piiitkästä aikaan yhteen baariin mis oltiin joskus syksyllä ku oltiin tutustuttu niihin baarin työntekijöihin :D
Tässä minä ja mun bestiet, hihi. Ku mentiin sinne baariin ja menin juttelee tän meijän kaverin kaa ja ku kysyin silt jos se viel muistaa meijät ni se sano et, tottakai ja nyt te osaatte ju puhua.. :D Mut kaikki sen paikan työntekijät on maailman ihanimpii ja niin hauskoja, ku Laura ja mä mentiin ulos sielt ni ne tuli sinne kadulle meijän kaa ja naurettiin sikana ja juteltiin ja kaikkee :D Ihania!!
Lauantaina piti mennä härkämuseoon mut se oliki kiinni ni sit mentiin vaan sohoon kaffelle ja sittte rantalaiturille kävelee ja kattelee maisemii ja sitte iltapäivällä kävin saattamassa vanhemmat lentokentälle. Olin aamulla käyny markkinoilta ostamassa niille empanadillat jotka ne sai viedä Suomeen sitte tai lentokoneeseen matkaevääks, hihi :)
Lauantai illalla menin vielä hostsisko Rociolle illalliselle, olin ajatellu et siellä ollaan joku pari tuntia mut veny seki illallinen kolmeen asti, haha.. Olin jo silmät ristissä siihen aikaan ni lähin kotiin, muut jäi sinne vielä johonki viiteen asti :D Siel oli Rocion paras kaveri ja sen poikaystävä ja veli, Rocion miehen Chileläinen serkku ja vielä mun hostsisko Isabelin tytär Isabel ja oli ihan hauska ilta siel :D

8 kommenttia:

  1. Du e såå snygg på den andra bilden på dig o din pappa. Annars också jättegulli bild :)))

    VastaaPoista
  2. haha sun iskäs näyttää ihan siltä dexterin yheltä sarjamurhaajalta :DDD pakko pistää linkki :D http://www.google.fi/imgres?hl=fi&biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=a1SUI69zPxRuEM:&imgrefurl=http://www.danbirlew.com/dexter-returns/&docid=MNe7uZ4cwfzVjM&imgurl=http://www.danbirlew.com/wp-content/uploads/2009/09/dexter2.jpg&w=636&h=356&ei=pwxrUZSWHYek4AS77YDABA&zoom=1&ved=1t:3588,r:79,s:0,i:324&iact=rc&dur=1024&page=4&tbnh=168&tbnw=288&start=75&ndsp=26&tx=182&ty=95 kaikella rakkauella vaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahahah :D joo siis en mä pahalla otakkaan :D

      Poista
  3. Moikka !
    Sulla on tosi hauskan näkönen blogi ja oot kaunis ! Jätin sulle pikku haasteen mun oman blogin puolella jos viittit käydä tsekkaan ni ois jeeez :):)!
    eemppu-mysweetdream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos, katon ton haasteen paremmalla ajalla!! :)

      Poista
  4. Moikka :) oon mietimässä et lähtisi työssäoppimaan ensi talveksi Alicanteen. Osaisitko kuvailla minkälainen SÄÄ oli marraskuusta-maaliskuulle? Miten ruuan tervellisyys jos ostaa ite? Onko hedelmä tarjonta suuri? Entä liikunta mahdollisuudet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. marraskuussa oli jo vähän viileetä tai joku 15 astetta, mut sit taas jouluna oli 20 ympärillä ja tammikuussa kans oli kaikkee 10-24 välillä, et on toosi vaikee sanoa.. Ja siis todellaki saat ostettuu terveellistä ruokaa, on paljon hedelmiä ja vihanneksia ja ne on oikeestaan paljon parempia täällä ku suomessa, tääl on lauantaisin ja torstaisin markkinoita mis myydään kaikkee vihanneksia, kalaa, hedelmiä etc ja on halpaaki ja suuper hyviä! ja liikuntamahollisuuksiiki on tosi paljon, hyvät juoksupaikat, paljon kuntosaleja (tosin ne on aika kalliita mut saat halvemmalla jos sul on espanjalainen pankkitili..) ja sit on kyl oikeestaan kaikkee!! :)

      Poista