torstai 9. toukokuuta 2013

Sala The One & San Juan

Joskus pari viikkoa sitte oltiin Mariannen ja Lisan kaa espanjalaisia ja mentiin jonnekki baariin ulkoterassille kattoo futispelii ku Madrid pelas. Ulkona oli niin ihana sää ja kaikkee ja ku Marianneekaan ei niin usein nää ni oli kiva jutskailla :)
Toissa viikonloppuna mentiin San Vicenteen semmoselle dubstep klubille ison porukan kaa, oli tosi kivaa, tanssittiin ja juteltiin muiden kanssa, kotimatkalla nukahdin taksiin mut onneks silti heitti mut himaan. Kävin kans taas perinteen mukaan Deshorasista ostamassa empanadillan ja juttelin mukavia myyjän kanssa :D
Bobbi, Pere, Suray, Lisa, Vici, Maria ja Laura
Minä, Lisa, Suray, Laura ja Marianne

Laura, Maria, Vici, minä ja Lisa
Vici, Maria, Laura ja minä
Sunnuntai meni lähinnä sohvalla maaten ja kauhistellen miten tuun ikinä saamaan kaikki mun tavarat täältä kotiin :D Tuolta on kans iso osa pesussa plus 15 parii kenkiä... Illalla käytiin viel syömäs maailman parasta juustokakkua yhessä kahvilassa, naminami vaikka kärsinki taas mun järkyttävästä vatsakivusta..
Jossain vaiheessa sato paljon ja oli kylmä, mut ees se sää ei saanu mua haluumaan takas Suomeen, pelottaa jo ku kohta pitää lähtee :(
 Yks ilta päätettiin mennä iltalenkille castillolle, oli ihan sika rankkaa kyl mut maisemat oli niin upeet joka puolella ja se meni oikeesti aika nopeesti, ulkon oli viel sika lämmin illallaki ja oli niin ihanaa :)
Viime torstaina meillä oli koulun kaa rantapäivä et mentiin San Juaniin pelaa lentopalloo, mentiin sinne Evan ja Bean kaa ja heti eka ku opettaja näki meijät ni se tokasee silleen "Estina, Laura" yllättyneenä ku oltiinki ilmestytty paikalle. No yllätys yllätys heti paettiin paikalta ku opettajan silmä vältti ja mentiin kauemmas ottaa aurinkoa. Sitte nähään siel rannalla joku nainen joka näytti ihan mun ex hostäidiltä ja sil oli samallainen puhelinki, ni mentiin ihan vainoharhaseks et nyt se varmaan soittaa Lauran hostäidille tai aluevalvojalle ettei olla koulussa tai jotain.. :D Ei se kyl sit kai ollukkaan se, hehe..
Sitte tällä viikolla maanantaina ranskan tunnilla mun opettaja kysyy et miksen ollu tunnilla sillon torstaina, et mun ois kuulemma yksin pitäny olla, ku en ollu muistanu palauttaa lupalappua et mennää rannalle, ja sitte ne opettajat oli ripustanu mun ja Lauran nimet ylös sinne niiden opettajanhuoneeseen ja kiva, saatiin sit poissaolo koko päivästä. :D
 Mul ei enää löydy kauheesti aikaa postailla ku jatkuvasti on jotain menoo, mut heitän tänne nyt viel perään melkeen heti pari lisää postausta ku niin paljon kaikkee on tapahtunu :D Pok

2 kommenttia: